小寒是

Broken - Ramin Karimloo

小豆之家:

莱明·卡莱姆罗,伊朗裔加拿大籍男高音、音乐剧演员、词曲创作者、音乐制作人、戏剧演员。代表作品有《悲惨世界》、《歌剧魅影》、《爱无止尽》及《西贡小姐》等。

She claps her hands together
她将双手相合
And prays that God will hear her
祈祷上帝能够听她心声
So she can finally be saved
她终于得到了救赎
She says "Good night, I love you,"
她说“晚安,我爱你”
"I'll leave the light on for you,"
“我心你留着一盏灯”
They think that she is very brave
他人都认为她很勇敢

Broken, Broken,
破碎,破碎
She will never be the same
她再不是从来的模样
Broken, Broken,
破碎,破碎
She will never be the same
她已然是不同的模样
It's time to think things over
是时候重新思考
To figure out what happened
看清到底发生了什么
But the answer's somehow lack
但总觉答案无法找寻
I can't seem to tell her
不见得我能告诉她
That I'm scared of losing
我害怕失去她
When it's too late to turn back
想回到过去已经太晚了
Broken, Broken,
破碎,破碎
She will never be the same
她再不是从来的模样
Broken, Broken,
破碎,破碎
She will never be the same
她已然是不同的模样
Woah, Woah oh, Woah, Woah oh
哦~哦~哦~哦~
Woah, Woah oh, Woah, Woah oh
哦~哦~哦~哦~
She keeps repeating to me
她不停向我倾诉
Why it happened to her
她到底怎么了
"What did I do that was wrong?"
“我究竟做错了什么?”
So look at me and tell me
那就看着我告诉我
Please, don't try to save me
请不要试图留着我
Have you loved me all along?
你真得一直爱我吗?
Broken, Broken,
破碎,破碎
She will never be the same
她再不是从来的模样
Broken, Broken,
破碎,破碎
She will never be the same
她已然是不同的模样
1, 2, 3, 4!
一,二,三,四
Woah, Woah oh, Woah, Woah oh,
哦~哦~哦~哦~
Woah, Woah oh, Woah, Woah oh
哦~哦~哦~哦~

小豆之家敬上!

评论
热度(19)

© 小寒是 | Powered by LOFTER