小寒是

Perfect Mistake - Sofie Letitre

小豆之家:

Fill the room with noise
房间里充满了噪音
I've been waiting for a break
我一直在等待放松
Windows can not close
窗户已不能关上
From this perfect mistake
这个完美的错误
I can't even say the words
我已经不能说出话了
Cause all I am is all you see
因为我的一切就在你的面前

Disappear with the I know why you called
我知道你为什么在消失的时候找我
Cause you can only blend when lights go
因为你只有在黑暗的时候才能混过去
All is clear in the way that you talk
你说的话都清楚了
But I can't know the fear(I was clear, I was clear, I was clear)
但我感受不到这之中的恐惧(我已经清醒了 我已经清醒了 我已经清醒了)
I can't even tell the truth
我甚至不能告诉你真相
All you find in me is you
你找到的其实是你自己
And I know where you want to go
我知道你想要去哪里
All you find with me is you
你找到的其实是你自己
I can't even tell the truth
我甚至不能告诉你真相
All you find in me is you
你找到的其实是你自己
And I know where you want to go
我知道你想要去哪里
All you find with me is you
你找到的其实是你自己
Leave you alone here
把你一个人留在这里
I'll leave you alone here
我将离开你独自一人
I'll leave you alone here
我将离开你独自一人

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

评论
热度(33)

© 小寒是 | Powered by LOFTER